W ubiegłą środę, 19 października, we współpracy z firmą Procter & Gamble zorganizowaliśmy w SGH warsztat pt. „Efektywność promocji detalicznych – czym jest i jak ją mierzyć”. W dwugodzinnym warsztacie wzięła grupa wyselekcjonowanych 14 uczestników, a poprowadził go pan Piotr Robaczewski z P&G.

Na początku uczestnicy warsztatu zostali wprowadzeni w tematykę promocji detalicznych – czym są, jak i po co mierzy się ich efektywność. Następnie przeszli do pracy nad zadaniem praktycznym w KNIME Analytics Platform – platformie analitycznej, której poznanie było jednym z głównych celów warsztatu.

Sam warsztat to jeszcze nie wszystko! Po spotkaniu część z uczestników wzięła udział w P&G Reasoning Test – teście analitycznym, stanowiącym jednocześnie I etap rekrutacji do P&G.

To popołudnie było więc prawdziwą ucztą dla analityków-pasjonatów :) Dziękujemy Procter & Gamble za współpracę!

 

 

 

 

Warsztat P&G „Efektywność promocji detalicznych” – krótkie podsumowanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *