Big Data – bigger opportunities. Conference

  • Project Image


Big Data Conference stanowi nasz największy i najbardziej rozpoznawalny projekt. Jego głównym elementem jest konferencja naukowa obejmująca całodniowe wykłady poświęcone tematyce big data oraz jej zastosowaniu w biznesie. Podstawowym celem projektu jest zapoznanie uczestników z narzędziami wykorzystywanymi do analizy największych zbiorów danych i przedstawienie tematyki big data z perspektywy konkretnych, zrealizowanych zadań oraz rozwiązanych problemów. Wydarzenie zakłada również ukazanie korzyści, jakie może przynieść umiejętne zastosowanie metod eksploracji danych w różnorodnych branżach, a także omówienie szans i zagrożeń, które niesie ze sobą zdolność wyciągania właściwych wniosków z danych mierzonych w terabajtach.

W roli prelegentów gościmy przedstawicieli firm z branży IT, telekomunikacyjnej, marketingowej, bankowej, ubezpieczeniowej i konsultingowej. Dbamy o to, by konferencja poruszała szeroką gamę zagadnień związanych z big data, od aspektów technologicznych poprzez prawne, na etycznych kończąc.

Kolejnym elementem naszego projektu jest organizowany po raz pierwszy w tej edycji panel ekspercki. Dyskusja między prelegentami i przedstawione przez nich odmienne poglądy umożliwią spojrzenie na zagadnienia związane z big data z różnych perspektyw. Nowością jest także kącik networkingowy, dzięki któremu uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z ekspertami. W celu rozszerzenia zakresu naszej działalności dodatkowym rozwinięciem jest również współpraca w ramach projektu z innymi kołami naukowymi.    

Big Data Conference należy do najpopularniejszych projektów realizowanych w Szkole Głównej Handlowej. Pierwsze trzy edycje konferencji przyciągnęły blisko 1000 uczestników, w tym wiele osób zawodowo związanych z analizą danych, ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako data scientist.

IV edycja konferencji odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w SGH.





Koordynatorzy główni: Aleksandra Petrykiewicz
Koordynator ds. Marketingu: Monika Siwiec
Koordynator ds. Partnerów: Maria Komendacka
Koordynator ds. Logistyki: Przemysław Zabawa